Kızlar merhaba öncelikle geçmiş olsun.. benımde oğlum 1 yaşında. Sol gözünde kayma varmış gözlük verdi doktor. Ama bende ameliyatla düzelecek bişeyse neden gözlükle uğraşıyoruz diyorum açıkçası. Takdir edersiniz ki 1 yaş için gözlük taktırmak çok zor. Hatta bence imkansız.. bu durumda iç karartmayan ne düşünebilirim ne yapabilirim lütfen akıl verin 😔 gözlük takınca düzelir mi diyorum cevap yok.. ameliyat varsa olsun diyorum cevap yok.. başka doktora gideyim diyorum en iyisi bu diyorlar of kafam çok karışık