Vesife maşallah sizi çok taktir ettim benim ilk çocuğum olduğu halde böyle beslenme reddi yapması beni çok çok zorladı, evet bazı bebekler çok kolay büyüyüor bazıları zor maalesef ben ilk bebeğimde yaşamış oldum. Sağlığı sıhati yerinde olsun isyan etmek istemiyorum ama inşallah bebeklerimizin bu durumları da düzelir bir an önce🤲peki siz 6 aylıkken nasıl besliyordunuz gerçekten şuan çok çıkmaza girdim benimki ek gıdayı da zor alıyor çünkü öğürüp duruyor