Babygirlsmom merhaba ,ilk çocuğumda formül mamayı 3. Aydan 2 yıla kadar kaşıkla ,3 saatte bir içirdim .Nasıl nasıl zordu anlatamam .Biberon reddediyordu ,sütüm zaten yoktu .2 yıl kaşıkla ,çoğu zaman hüngür hüngür ağlayarak içirdim .Ama geçti o bile geçti .Sizin de geçecek .Kaşıkla verin en mantıklı cözüm o gibi ,kaşığın ardından ağzına seveceği bir sey verin mamayı yutsun sonra tekrar bir kaşık daha ..Güclü durun geçecek ,geçiyor ☺️