AngryBirds tatlibiranneo Galiba biyolojik saatimiz değişti, gündüz kendime gelemiyorum ama gece değişik bir enerji patlaması yaşıyorum, sanırım etraf sessizleşmişken uyumamak anın tadını çıkarmak hoşuma gidiyor 🤦🏻♀️
AngryBirds gurbet_gelini12 Uyumadıkları zaman daha çok yoruyorlar bizi o yüzden de daha çabuk uykumuz geliyor galiba 😅 bende de bazen öyle oluyor 🤦🏻♀️
Deros-61 Bende tam iki saattir uyutmaya çalışıyorum,büyüdükçe düzelir diye beklerken her geçen gün uyku düzenimiz daha kötü oluyor,11buçuk aylıgız bizde
zzeynepsaree 1 aylık kızımı kaç saattir sallıyorum bilmiyorum 15 dk uyuyor uyumuyo üç gündür böyle geceleri deli olucamm