Oykunil bizimkide öyleydi hep çiğner tükürürdü bende sonra tatlı yaptım krebi baktım tatlı olunca yemeyr başladı zamanla her gün tatlılığını azalttım tuzluya çevirdim yemeyr başladı tabi öyle hapur hupur değil ama işte şükür diyecek kadar. Ben yediremiyorum herkes bende suç buluyor çevreme bakıyorum bebekler yiyor etraf bana sürekli senim yüzünden diyor bebem inatla hiç birşeye ağzını açmıyor çare bulamıyorum