Oykunil Kızım aşırı iştahlı bir bebekti yemediği çiğneyemediği hiçbir şey yoktu. Dişi hiç yoktu, 1 yaşından itibaren 2′şer 2′şer çıkarmaya başladı. İştahsızlıktan daha çok yemek seçme var diyebilirim. Birde özerklik zamanı sanırım, her şeyi kendi yemek istiyor. Yemekten sıkıldığı an ağzında ne varsa eline çıkarıyor oynuyor, kimisini yere atıyor, arkasından bakıp kahkahalarla gülüyor, sonra geri kalanı yemeye devam ediyor😄 Daha önce sallana sallana severek yiyen bir bebek olduğu için şuanki seçiciliği bana garip geliyor. Yine de çoğu şeyi dans ede ede yiyor hala 😄 Meyveyi ne olursa olsun affetmiyor. Ağzına kadar tıka basa doymuş olsa bile 2 3 mandalina yiyor. Normalde her yemeği beraber aynı anda yiyoruz. Buna artı olarak beraber çay/kahve keyfi yapmayı sevdiğini fark ettim.