Mavisever Esracim Canım bende uni beyb kullanıyorum leke felan çıkardığı yok 60 a atıyorum düşün. Ağız mendillerindeki süt lekeleri bile çıkmıyo. O yüzden boşa alma
Okyanusolmak Esracim dalan roxy pembe paketli. Kakasını bile akıtmıyorum. 40 derece pamukluda. Önyıkamasız. Bazen belli belirsiz kalıyor o da normal diyorum:) ben dikkatlice bakarsam görüyorum
Unicorn Esracim minoris kullanıyorum kaka lekesini çok rahat çıkardı,hem leke çıkarıcı hem deterjan olarak kullanıyorum,lekenin üzerine döküp bekletiyorum bi kaç saat suda sonra yıkıyorum makinada.
Farahzeynep zeyatmaz az mı kokuyorsunuz acaba deterjanı? Ben ekgıdaya geçince 1.5 kapak koymaya başladım, 40 derecede gayet çıkardı 🤷🏻♀️
Tugba1 Esracim domestosun renkli çamaşırlar için olanı var onu kullanıyorum yıkama bitikten sonra bide durulamaya atıyorum sadece
Dmdm Esracim leke çıkarıcı bebek deterjani ben bulamadm ama beyaz sabun kesin sonuç kaka lekelerini çıkarıyor makinaya atmadan önce sıcak suda çitile sonra makinaya at hangi bebek detrajaninn kullanıyorsan normal Ykma yapabilirsn
Farahzeynep Papatyam1703 uni baby kaka lekelerini de kaşık mama lekelerini de çıkardı, zorlu bir leke varsa 1 kapak yerine 1.5 kapak koyuyorum 40 derece yıkıyorum 🙄
Cansuhmn Makinaya atmadan lekeyi beyaz sabunla yikiyorum bide e bebegin kendi markali leke cikaricisi var harika hem uygun hemde uzun sure kullanabilirsiniz
enharserap Ben çok zor kirliyse önce kendi kirlilerimizle yıkıyorum leke çıkıyo. Sonra bebek deterjanı ile onunkileri tekrar yıkıyorum çok güzel oluyo
TgcDvc Esracim A101 viking leke cıkarıcı sıkıp bekletip yıkayın hiç bsey kalmaz.. e bebegın ki var oylece duruyo hiç bseye yaramadı