Esracim Duru Granül ya da Hacı Şakir granül kullanıyorum,hangisini indirimde bulursam.Bir de ebebek’in leke çıkarıcısını alıyorum.Kaka ve diğer lekelerin üzerine döküp bekletmeden yıkıyorum.Bebeğim 1 yaşını geçti,bugüne kadar çıkmayan hiçbir leke olmadı.