Poyrazin_annesii Ay varya dolaptan bı tulum sıparıs ettm 200 lira . Baktm satıcı ıptal etmış. Dedım nıye ıptal ettınız falan. Neymiş efendım ürüne zam gelmş oda fıyatını 300 e cıkarmş. Boyle bısey olablrmı yaaaa
biradamavisi Poyrazin_annesii tabiiki de olabilir. Çünkü senin o ürüne ihtiyacın var o zaman git sıfırını daha pahalıya al diyor 😒😒
gulay-34 biradamavisi bende bazen bakıyorum görüyorum el altında internet var da Allah’tan bizi kandirmalarina izin vermiyoruz
Tomunjerrysii biradamavisi çok var öyle kendini uyanık sananlar bende çok denk geldim önceden çok eşya aldım ama artık hiç birşey almıyorum valla hem kargo çok yüksek hem fiyatlar birde hizmet bedeli alınıyor güya 2.el uygulamasi ama suyunu çıkardılar
biradamavisi Tomunjerrysii ben alış amaçlı çok az kullandım zaten satış yaptım ve hep uygun vermeye çalıştım. Az eşya çok huzur benim için çöpe atacağıma ihtiyacı olana uyguna vereyim mantığındayım. Ama öyle çakallar var ki
Klymeneninatlasi biradamavisi sadece o değil ki fisher price zebralı yürüme arkadaşı ben aldığım zaman 290₺ neyse sonra zam geldi iki üç gün sonra 360₺ falan oldu. Dolap uygulamasında ki bu uyanıklar hemen fiyat yükseltmiş. Diyorum siz bu fiyata almadınız çok yüksek bananeymiş. Kaç kişiyi uyardım öyle. Uyanık olmaya çalışan çok.
biradamavisi Klymeneninatlasi işte herkes uyanıklık yapıyor sonra ekonomi neden böyle. Herkes fırsatçı herkes acımasız olmuş.
biradamavisi Yagmursonrasitoprakkokusu bende öyleyim çok düşük fiyatlara sattığım ürünler oldu. Çöpe atacağıma uyguna verdim gitti 🙃
biradamavisi Winnithepooh Winnithepooh pes yani. Bu dolandırıcılık oluyor resmen. Allah bildiği gibi yapsın böylelerini. Gerçekten uygulamalar iyice azıttı.