Tuanaveannesi vallahi bende de olmuştu berbat birsey Bas parmağım iltihaplanmisti bi de pis kokuyordu ayakkabi giyemedigimden sokaga cikamiyordum kendiliginden geçmedi her akşam kovaya sirkeli sicak su hazirlayip ayaklarimi batırdım 15 30 dk beklettim yumuşuyor, iltihapi temizledim kulak çubuğu ile..elma sirkesi kullandım çok az dökün ise yarıyor