Kızlar merhaba, 75 günlük bebeğim. çok hızlı kilo gitmesinden dolayımıdır bilemiyorum ama doğumdan sonra tırnaklarımın etleri şişiyor ve iltihaplanıyor. Özellikle bir parmağımın iltihapından dolayı ayağımın üzerine basamıyorum ve ayakkabı da giyemiyorum.yaşayan önerisi olan var mı