Busranehirmila Benim kızım da geçen hafta 39-40 derece ateşi vardı, paranox s kullandım 37lere kadar düşürdü, 4 saat arayla düzenli olarak kullandım, limonu denedim ve ılık su ile başını ıslatmasan duş aldırdım, evin içi ideal sıcaklıkta ise sadece zıbın ile yatırın ben öyle yapmıştım