Busranehirmila Ne yapıcam arkadaşlar yarın influenza testi için doktoruna götüreceğiz doktorumuz öyle olabileceğini söyledi. 39.3 şuan 40 dk önce pedifen verdim düşmüyo ne yapıcam bilmiyorum çok çaresizim. Üstünde ince zıbın var sadece
Winnithepooh Busranehirmila ilaç etkisini göstermesi bı saati buluyor oğlumda ve bende ateşli iki gündür calpol bı işe yaramadı dolven veriyorum işe yarıyor ama bı saat sonra başlıyor düşürmeye bu test ne için acaba hastalık varmış sanırım çocuklarda değil mi bu aralar normal usuttu diye düşünüyorum ama biri bugün post acmisti dönüş gribi diye şüpheye düştüm bende öksürükte var ama ateş yükselmeden ben 38 lerde hemen veriyorm dolven iyi mi kötu mu yaoiyorum hic bilmiyorum 🥴
Winnithepooh Busranehirmila bu arada zibinla yazın yatrdim ben ateskiyekn usutturdun muslin örtün benim hatama düşmeyin 🥴
Silifkecilegimmisin Busranehirmila eğer calpol bir aydan fazladır açıldıysa ağzı, etkisini kaybedermiş yeni bir calpol alıp tekrar kullanın isterseniz
MelindaMelisa Busranehirmila Izun süren dirençli ateşlerde acilde yapılacak ilaçlar var.Eğerki ateş ilaç vermenize rağmen düşmüyorsa ve bu verdiğiniz ilaç dolvense hiç beklemeyin acile gidin
Busranehirmila İnfluenza geçirenler varsa nasıl belirtileri vardı yardımcı olun neler yaptınız gerçekten çok kötüyüm düşmüyor
nevabilen Busranehirmila biz geçen hafta hastanede yattık 2 gün influenza dan 6 aylık kızım ateş düşmedi hic test pozitifti. Fitil serum şurup anca toparladı geçmiş olsun çok zor bu grip malesef
Nur_61 Busranehirmila benim oğlumda 5 güm boyunca ateşi düşüyordu serumla düsürüyoduk birde soğanı ikiye bölüp ayak altına koyup çorap giydiriyodum düşünüyordu atesini
mothergirllove Busranehirmila Benim bı bilgim yok ama ılık dusuda deneyebilirsiniz postunuz üstte kalsın
Arasinannesiyim Busranehirmila sirkeli su yap koltuk altina basina diz kapakalri altina birak. Dotkrum bana hep soyle der ates sol bacaktaki bir damarin birsey olmasi ile olurmus suan hatirlayamadim sol bacagini sogut ki düşün rabbim acil şifalar verwin bizde ayni sekildeyiz surekli kusma var birde bizde
Busranehirmila Başına ıslak mendil zorla kabul ettirdim su sıkıp koymama izin vermiyo ağlıyo dayanamıyorum artık bu arada 2 buçuk yaşında
Mrngz Busranehirmila ılık dusa sokun bırakın bıraz oynasın suda gecen bız oyle olduk veya fıtıl varsa verebılırsın
Anonim11 Busranehirmila başına bez koyma benim küçüğüm de kabul etmiyor sen ellerini ıslat hemen kafasına götür ıslak bi şekilde kalsın kafası. Bezle durmaz
cydcvk Busranehirmila başına konmaz zaten canım eklem yerlerine konur. Kol içi bacak arkası. Geçmiş olsun
Busranehirmila Nur_61 acilde sadece calpol veriyolarmış ya ben o yüzden gitmedim doktoru da götürmene gerek yok bişey yapamazlar dedi soğanı denemedim
Busranehirmila Winnithepooh ben pedifenden 3 saat önce calpol vermiştim zaten düşürmedi 38.5 a kadar düştü sonra yine 39 ları gördük. Doktora sordum 3 saat dolsun pedifen ver dedi pedifeni vereli de 1 saat olmak üzere yok yani düşmüyo nasıl düşecek anlamadım ben
Busranehirmila mothergirllove duşa sokmak istediğimizde olay çıkıyo daha kötü olcak diye koyamadım duşa ağlıyo sürekli o zaman ne bileyim ana yüreği ne yapcağımı şaşırdım
Busranehirmila Arasinannesiyim sadece zıbınla yattığı için aslında bacakları o kadar sıcak değil şuan bakıyorum da. Kulaktan ölçerimiz var kafası daha sıcak vücuduna göre zaten şuan anlamıyorum hiçbişey
Dlk55blt-rdvn Winnithepooh nasıl yani normalde de o şelilde yatırın derler ince olması gerekmiyor mu ateşliyken
Pateteslimanti Siz yinede acile gidin 39 çok fazla ben 38 olunca bile duramam ateş çok tehlikeli ve düşmüyor diyorsunuz
Busranehirmila Pateteslimanti düşmüyor evet geçen hafta ciğernde enfeksiyon vardı 40 a çıktı ateşi antibiyotik kullanıyoruz hala. 40 olunca ambulans geldi bizi çocuk acile götürdüler doktor elimize calpol tutuşturdu. Şok geçirdim. Bişey yapmıyolarmış 2 saat boyunca yandı çocuk kucağımda
Pateteslimanti Busranehirmila bunlar nasıl doktor ya hayret bişey aşırı sinirlendim başka bi hastaneyi deneyin yinede evde çok zor düşürmek Allah korusun çok korkarım ateşden Allah şifasını versin yavrunuzun inşallah
Arasinannesiyim Busranehirmila rabbim şifasını versin inşallah canim zaten kafa sicak olursa korkuyor insan insalah tez zamanda atlatir
mothergirllove Busranehirmila Aslında iyi bir çocuk doktoru bulabilseniz ona götürün benim kziimdada ateş öksürük balgam vardı acile götürdük calpol bide öksürük şurubu verdi yolladı sonra uyu bir doktora gittik sadece 3 gün hava ve yanında iki ilaç kullandım birşeyi kalmadı kızımın