Birdunyabircennetannesi Sutlukahveeee Rahat 3 4 litre hatta daha fazlasını iciyorumdur. Evde şişeyle gezerim o benim her şeyim 😅 Su aşığıyım. Aynı şekilde gece de 750 ml su sisem baş ucumdadir sabaha kadar bitmiş oluyor 😅
Sanemim Sutlukahveeee 😁canım hiç istemiyor içenlere de çok özeniyorum ama ben yapamıyorum suyla oldum olası aram hiç olmadı
Sanemim Sutlukahveeee yok canım şükür şimdilik bi sıkıntım olmadı ama eşim bu duruma çok kızıyor ilerleyen zamnlarda sıkıntı olur diye
Tubis_0 Sutlukahveeee aşkım benim de 1tane çok şükür oda senin ellerinden öper bebişlerinde ballarını öp benim için❤️❤️❤️
Sanemim Sutlukahveeee çok denedim ama sadece iki gün içiyorum sonra tekrar bırakıyorum bi türlü aşamadım bu durumu
Sanemim Sutlukahveeee canim 🥰tesekkur ederim. Kalkip bi bardak su iceyim demi postun bana bi faydası değsin 🤭
sarmaliklahana Sutlukahveeee normalde 2 bardak en fazla. Bugün diyet ve spora basladım 2 lt içeyim dedim. Allahım wc zor getişiyorum ya 😵🥴
Sutlukahveeee sarmaliklahana ilk başlarda öyle oluyor sonra düzeliyor vücut alıştığı ivin o kadar çok sik cikmiyirsunuz lavaboya