NukleerBaslikliKizz
Ne olmadı ki mesela tuvalete gitsem gelir oyun yarım kaldı çabuk diye 😅 beraber oynarız da. Sonra iştahsız aglak mızmız inat. Gerçi hep iştahsızlığı varda. İyi yanları da var tabi ama tam bı geçiş dönemi sanırım. Bı ara ağlamak istiyorum ama nedeni yok aglayacam diye ağlıyordu. Bı de ne düşündüğümü bil soylemicem ama diyodu demeyince ne bilcem sonrası kriz zaten aklimdan geçeni niye bilmiyon diye ağlardı onu zar zor unuttu 🥺
4 yasa geldik tünelin ucu iyi gibi nazar değmesin inşallah 🧿