Farahzeynep Sağlık ocağının verdiği ek gıda listesini uyguluyor musunuz? Bana bebek için çok karışık gibi geldi. Kahvaltı olarak; 3-4 adet cici bebe, 1 kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir, yumurta sarısının çeyreği, 1 tatlı kaşığı üzüm pekmezi, devam sütü ile karıştırılıp verilir. Bebek kusmaz mı böyle?
Meryemliya18 Farahzeynep benim listemde kahvalti olarak daha fazla şey var kusmuyor enazindan benim bebeğim doktorumuz yumurta sarisini yiyorsa eğer birçok şeyi yer ayırt etmez demişti sağlık alocagiyla ilgili bir bilgim yok benim kahvaltımda 1 dilim ekmek içi veya 3 4 adet bebe biskuvisi çeyrek yumurta sarısı domates salatalik pekmez 2adet ceviz ici devam sutuylede verilebiliyor tek olarakta.
SumeyraErva Farahzeynep ciddi ciddi bunu saglik ocagimi verdi cici bebe yedir dedi yani 5 yasinda kizim var hic cici bebe vermedim karistirarak pure hic vermedim ayri ayri herseyin tadini bilmeli bana gore
asocialmom Farahzeynep yo neden kussun ben yapıyorum çok güzel oluyor tadı 😂 ama ben cici bebe değil hip organik bebe bisküvisi koyuyorum içeriği zararlı değil cici bebe gibi
Bukett17 Farahzeynep merhaba biz 6 ay 23 günlüğüz aşı zAmanı gittiğimde liste yoktu bana vermediler nasıl liste ben de ne yapacağımı şaşırıyorum
Farahzeynep Meryemliya18 beyaz peynir ve yumurta sarısı birlikteliği değişik geldi bana 🤭 ne zaman vermeye başladınız karışımı?
Farahzeynep SumeyraErva evet baya karışık bir liste verdiler. Pekmez ayrı da verilebilirmiş karışıma da katılabilirmiş, cicibebe mi veriyorsunuz dedim evet dedi 🙄
Farahzeynep asocialmom ne bileyim, benim kızım yoğurt yerken bile kusacak gibi oldu, böyle bir karışım versem ne yapar bilemiyorum 🤭
Farahzeynep Bukett17 böyle bir şey, alt bölümünde de 9-12 ay için var 🙄 https://eksiup.com/p/qj218357f2jr
Denizelif Farahzeynep bende sağlık ocağına gittim dün 6 aylık aşısı için kesinlik le cici bebe verme dedi tavuk köy tavuğu bulursan domates vermiyordum verebilirsin ama hormon olmayacak şuan mevsimi dedi ev yapımı bebe bisküvisidir ona inanmak istiyorum
KaSeAy Farahzeynep Benm de oğlum hasta az önce ıhlamur aldım . İnternete baktm simdi 1 yasından önce içirilmemeli yazıyor. Sizin listede ıhlamuru görünce şaşırdım açıkçası
Ceyylin Farahzeynep liste çok fazla geldi bana anne sütü ve devam sütğnğn. Önğne geçmiş gibi anne sütü ne zaman alacak benim bildiğim ise önce anne sütü verilir ane sütğnden 1 saat sonra ara öğün kahvaltı çorba meyve ne veemk istersek verilir ama bu listede ana ögünler var ana ögğn anne sütüdür bizler ara ögünler vermeliyiz ve bn öyle yapıyorum ve bu listeyi görünce şaşırdım herkes farklı farklı şeyler verıyor ama eminşmkş tüm anneler doğru yapıyordur anneler çocuklarının istediklerini bilirler
Deletedmom136 Ben ayrı ayrı vermeyi düşünüyorum açıkçası ama daha liste almadık 6. Aya 10 gün var inşallah bize de verirler
Farahzeynep Deletedmom136 verirler liste boldu 🙄 ama bana değişik geldi, 7. Ayda anca verilebilir . 😊
Farahzeynep KaSeAy listede vermeyin denilen her şey var neredeyse, cici bebe, pirinç unu, ıhlamur 👀 her hafta bir meyve tattırın demiş ama öğle yemeğinde sebze çorbası falan da var 🤷🏻♀️ Çocuğun alerji olduğunu nasıl anlayacağım acaba 😂
Miro KaSeAy ben 2 günlük oğluma ıhlamur vermeye basaldim canm şuan 4 yaşında masallahi var ıhlamur cok faydali kan yapar gazi varsa alır karni ağrıyorsa iyi gelir yani ver hic bisey olmaz
Babe Farahzeynep 6.aydan beri kahvaltimiz bu sekilde kusma sorunu yasamadik.Sadece cici bebe degil eczaneden keci sutlu bebek biskuvisi aldim onu veriyorum onu da hafta 2 yada 3 kez daha fazla vermiyorum.Yerine az ekmek ici de koyabilirsiniz.Baktiniz bebeginiz kusuyor ayri ayri yedirebilirsiniz..Bu arada peynir tuzsuz olmali labne kullanabilirsiniz
Farahzeynep Babe keçi sütlü bisküvi aldım ben de, peyniri de bir gün önce suya koyun tuzu gitsin yazmışlar 🙄
Denizelif Mom9 bende veriyorum kızıma pekmez 1 çay kaşığı günlük ev yapımı doğal pekmez, ama özellikle ağzına vermiyorum meyveli yoğurt yapiyorum içine koyuyorum keçiboynuzu özüde var nadir olarak ondan koyarım bazen. Herşeyin bi yarari vardır kullanmasını bildikten sonra 😁 ben öyle düşünüyorum yani
Zeynp Farahzeynep yok kusmuyor. Ben içine bazen avakado bazende muz ekliyorum. Bebe büskivisinin tadı güzel oldugu için severek yiyor. Sizde deneyin bebeğinizin tepkisinden anlarsınız zaten
Farahzeynep Ceyylin bana da çok fazla geldi,çünkü doktorumuz 1 yaşına kadar ana öğün mama olacak ek gıda ara öğün olacak demişti 🙏 bu listeye uyarsam bebeğin mamaya vakti kalmaz 👀
Ceyylin Yazımda baya bir harf hatası olmuş yazarken bakmadığımdan geri dönüp okuduğumda fark ettim ama anlaşılıyor gibi 🤗