Kesinti olmuyor, sgkdan yatan parayı iade ediyorsunuz. Sözleşmeli memurum daha yeni bu şekilde ilerledi süreç. Taşeron çalışanlarında kesinti oluyor ancak memurlarda olmuyor. Özel sektörde çalışan arkadaşımda da kesinti oluyormuş. 40 gün olayını bilmiyorum. 10 günlük raporda maaşımda kesinti olmadı sgk ödeneğini iade ettim. Aynı yerde çalıştığım hiçbir arkadaşımda da kesinti olmadı şu ana kadar. 3 günden az alınan raporlarda sgk ödeneği de olmuyor.