[silindi] Kadroluyken kesilmedi ama sözleşmeliyken kesilmişti pttden alıyordum orayı oda sgk ödeneğiymiş şimdi nasıl bilmiyorum .Maaştan kesme yıllık kullanmanız gereken rapor hakkını geçtiğiniz zaman kesilir.Örneğin tek hekimden 40 güne kadar alabiliriz heyette ise sınır yoktur.