Rez 1 ay önce bizimde öyleydi canım doktor bol bol fizyolojik su yap burnunu çek dedi . Buhar makınasi önerdi , ama kızım korkuyordu bende yatarken odasına koyup nemlendiriyordum . Birde bi kabın içine kaynar suyu koydum ğstünede vikis koydum biraz oda ferahlık veriyor o gece bays rahat uyumuştu onunda çok faydası oldu . Portakal mandalina yesin dedi doktor . Salgın varmış hemen geçmiyor ne yazıkki geçmiş olsun canım