Rez Selam hanımlar kızım 16 aylık ve bu sabahtan şimdiye kadar hapşırık ve burun akıntısı var zaman zaman ateşi de çıkıyor calpol verdim şimdi burun akıntısı için ne yapılabilir
ruveydaensar Rez biz yüksek ihtimal hastaneden kaptık. Yani doktorlar da antibiyotik vermek istemiyor çocuklara zaten . Serumla temizle sık sık diyorlar. Bol bol emzir diyorlar . Kendi kendine geçene kadar bekleyecez anladığım
Rez Pamuk_bebegim42 nasıl üzülüyorum ya DR de götürmek istemiyorum çok kalabalık beklerken daha da kötü olur diye :/
Pamuk_bebegim42 Rez Salgın var maalesef bende gitmiyorum hastaneye doğal şeylerle de geciremiyorum çok zor gerçekten
Rez Yasemin38 ya sağlık ocakları da biz bakmıyoruz hastaneye götürün diyorlar kaç sefer götürdüm çeşitli sebepler ile
prensesannesiiiiiiiii Aynı sebepten bugün götürdüm grip dedi antibiyotik verdi ama düzelmezse ver dedi akşam doğru kızımın içi ötmeye başladı bende şimdi verdim ilerlemesinden korktum 😞
Yasemin38 Rez bizimkilerde öyle birşey olmuyor gerekli ilaçları yazıyorlar ondan söyledim canım Hafif öksürme ve burun akıntısı vardı zatiden iburamin zero ve otrıvıne burun spreyi verdi