Burcumus01 aslına emmek değil değil, yeni doğmuş bir bebek sonuçta ve tek güvendiği kokusunu bildiği sizsiniz. Orada ne kadar uzun süre durursa onlar için kârdır. Kendilerini orada rahat ve güvende hissediyor hem kokunuzu alıyor hem kalp atışınızı duyuyor. Sıkılmayın bulmayın bu günlerde geçecek bizde 2.5 aylığız bizde öyleydik. Zor olsa da bir o kadar pahabiçilmez anlar. Tadını çıkarın. 😉