Havva450 Burcumus01 Seni öyle anlıyorum ki ne yemek ne başka birşey…her yer her yerde.oturup hüngür hüngür ağladım kaç kere hatırlamıyorum.tek bildiğim şey bebeğimin hiçbir suçu yok.onu hiçbir zaman ihmal etmemeye çalıştım.cok da iyi yaptım
Burcumus01 AselinAnnesiiiiiiiii yenidoğan olduğu için ilaç kullanımı olmadı sadece deniz suyu spreyi verdi doktorumuz oda 200 TL o çok yardımcı oldu tıkanıklığı geçti balgamı da söktü çok şükür
Eftelya_ser Burcumus01 çok açık ve net sana ihtiyacı var başka bir açıklamadı yok sadece aç olduğu için değil kendinş orada güvende hissediyor ve senin kokunu arıyor 40 gün benim oğlumda bana yapışıktı Allahım diyordum bu çocuk hep mi böyle olacak şimdi 4 aylık 5 dakka emip bırakıyor. Bence her günün her anın durumun tadını çıkarmak lazım meme istiyorsa verin ne olacak
Tazeanneveminigi Eftelya_ser benim bebeğim 22 günlük olduk. Son 2 haftadır özellikle bu şekildeki. 4 gün önce 2 gün normale dönmüş gibiydi 4 gündür yapışık yaşıyoruz. Öncesinde de vardı 2 gün sadece düzeldi sandim ama yine aynıyız. Yatağına yatırınca ya da memeden ayirinca hemen uyanıyor. Memeye gelince susuyor. Bu sefer göğüslerim çok dolmadan yine boşaliyor. Kayinvalidem falan baskı yapıyor heralde ac mama verelim diye. Memeden ayrılmıyor diye aç diyor herkes. Doktorumuz 4 5 bez çiş yapıyorsa sıkıntı yok dsi. 5 6 bez çıkıyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum mama vermeli miyim bilemiyorum
Burcumus01 AselinAnnesiiiiiiiii serum fizyolojik bizde de vardı aspiratörle de çekiyorduk ağzımızla ama bunun gibi faydası olmuyordu tavsiye ederim
Burcumus01 AselinAnnesiiiiiiiii sterimar sprey zaten çekmene gerek yok bende yapamıyorum onu ama bu spreyi kullanabilirsiniz
Eftelya_ser Tazeanneveminigi ilk ay kontrolüne gitmeden kafana göre mamaya başlama eğer kilo az alırsa doktor zaten başla der kayınvalideni de boşver doktor verme dedi de bir şey de salla o dönemde geçiyor inan 40 gün yapışıktık saat başı emziriyordum 25 30 dakka memeden ayrılmıyordu normal yani ve benimki ilk ay 1200 gram almıştı
Burcumus01 Tazeanneveminigi inan bende de aynı şeyler oldu kayınvalidem bana da aynı şeyleri söyledi kilo takibine bak doktor normal diyorsa sakın verme bende kızım sarılık olduğu için günde 1 kere vermek zorundayım
Tazeanneveminigi Eftelya_ser 25 40 dakika emse yine kafi sürekli ağzında olacak meme. Asla yatıp uyuyamıyorum 😢
Eftelya_ser Tazeanneveminigi bizimki o kadar değildi memede uyuma huyu yoktu hala yok ama memeyi bırakmazdı ben artık kafama göre alırdım Allah sabır versin imkanın varsa emzirme danışmanına başvurabilirsin sen dinlenemezsen zaten sütün olmaz ki sütü en çok artıran şey uyku
Mine01 Burcumus01 benim bebegim 23 günlük ayni durumdan muzdaribiz. Tam yatıyor besige koyunca ağlıyor, çözümü yanima uzatıp memeyi verip dikkatli bir sekilde, iyice daldiktan sonra besige koymakta buldum, sende bi dene belki iyi gelir sanada
Tazeanneveminigi Burcumus01 dün denemek için verdim ama mamayla alakası yokmuş. Gaz sancısı çekiyor sanırım yavrum.. 1 hafta sonra doktor kontrolümüz var. O zamana kadar dayanacağiz inşallah. Eğer doktor gerekiyor derse duruma göre vereceğim. Umarım her şey yolundadır da mamaya ihtiyaç duymayiz😐 bu dönemde kulakları sadece evladımıza açmak gerekiyor sanırım