Cemssceren o konuda haklısın bende söyle söylim burda gerekli bi yorum yapımca çoğu kullanıcı cevap vermeyi bırak beğenme tenuzzulunde bile bulunmuyor o nedenle artık kimse bence pek yorum da yapmıyor olabilir . Birde şu var birşey soruyor kişi sende şu işe yarar diyorsun öteki atlıyor o yasak o zararlı insan birşey diyeceğinde pişman oluyor ne bilim valla .