Cemssceren Bu uygulamaya yönelik bir eleştiri değil. Herkes istediğine yorum yapmakta özgür. Kullanıcıların neye yorum yapıp yapmayacağı bizim yönettiğimiz bir şey değil. Bu da benim yönetici yorumum değildi, şahsi görüşümdü. Yorum alamadığını söylediğinde biri yorum yapmış mı, postuna yazanlara cevap yazmış mı diye bakıyorum ne kadar haklı diye. En azından postunuza yazanlara cevap verebilirsiniz. Çoğu yorumun cevapsız kaldığını görüyorum.
Bir de yargı değil, tespit.