2lokummannesiii ya cok haklisiniz .siz deyince hatirladim bir psikolog aynisini soylemisti. Eger bir oyuna adapte oluyor oynuyorsa, dikkat daginikligindan kesinlikle soz edilemez diyordu. Hanifendinin tek sorunu cocugunun tek basina oynamamasi degil bence. Baska bulgularla bu teshisi almislardir. Tek oynamadigi icin, bizde de kurtulus yolu ne yazikki ekran oluyor. İki yasina kadar sifir ekran oldu. Bu konuda cok hassastim ancak surekli oyun oynaysmiyorum. Oynasam benim mental saglik sikintiya duser. :). Ama tv den cok faydali seylerde ogrendi. Bunun da altini cizeyim. Diger konuya gelince , evet disarda baskalariyla daha mesafeli. Ben yabancilarla sınırli ol falan demistim. O oyle yanlis anlamis ki konuyu, garsona siparis verince ‘anne hani yabancilarla konusulmazdi’ diyor. Cocugun duz mantik olayi bu. :) . Ben biraz daha sosyallessin acilsin diye oyun evine duzenli goturmeye karar verdim.