Ftm16 bende öyle düşünüyorum babalarını özlüyorlar oyzdn inşllah anneci olurlar çünkü biraz kıskancımdır😀neypıyor benimki biliyomusunuz şakacıktan ağlıyor bakmıyorum ona sonra yavaş yavaş sesini yükselterek ağlıyor kucağıma alana kadar 😀 özel olcak ama siz hangi burçsunuz