Minedmn benim perşembe sabahı 7 de bi kanama oldu bir de 10 da yine kanama oldu. 10:30 da randevum vardı doktora kan ve idrar tahlillerimizi yapalım öğleden sonra gel dedi ama çok üşendim gitmedim😂 akşam üstü saat 4 te sancılar başladı ilk birkaç saat yarım saat 40 dkda birdi, gece 11 den sonra 10 dk da bire düştü aileleri arayıp haber verdim gece 2 de ancak gelebildiler. Ben sancı çekerken eşim uyuyordu😂 annemler gelir gelmez gittik hastaneye çok yakınız zaten. Gece 2 den ertesi gün öğlen 1 buçuğa kadar 10 dk yada 5 dk da bir sancım oldu açılma çok yavaş ilerledi. Sonra suyumu patlattılar saat 14:32 de oğlum doğdu😂 toplam 22 saat sancı çektim. Tam doğum anında ebeler dedıkı sen enfeksiyon kapmışsın biz sana söylemeyi unuttuk. Sinirlenmemek elde değil ama oğluma odaklandım sustum. Çok zor kavuştum oğluma ikinciye hamile kalırsam inşallah bu kadar acı çekmem