Sabah 6 buçukta suyum geldi sancım yoktu hastanede suyum azalmaya başladığı için suni sancı verdiler akşama ancak doğurursun dediler bende okuduğum dinlediğim kadarıyla sancı uzun aralıklaradan kısa aralıklara düşecek diye bekliyorum keyifle🤣 Ama sancılar inanılmaz sıklaştı dedim noluyor bu akşama kadar sürecek mi😩İlk doğumum başıma ne gelecek bilmiyorum epidural olacaktı dedim bari ayağı kalkayım dayanamıyorum, açıklığı kontrol etmeye geldi ebe epidural için 9 cm direk doğumhaneye🤣11 çeyrekte oğluma kavuştum,5 saat sürdü toplamda herşey güldüğüme bakmayın valla doğum olayı gerçekten zor bir hadiseymiş,Allah normal,sezeryan doğum yapacak tüm annelere yardım etsin😌