Esoca38 ben oğluma hep tek baktım, sağolsun eşim yardımcı oldu hep ama o işteyken biz hep evde ikimizdik, aileler hep uzakta, burada ne komşu ne arkadaş hiçkimse yok. Oğlum da biraz kendine baktıran bir bebekti hep ağlar, her atağı, her dönemi zirvelerde yaşadık. Şimdi şimdi artık bişeyler oturmaya başlayınca duygulanıyorum, geçiyor o birbirimizi anlayamadığımız dönemler, o yğzden içimden geçerek yazdım. Sizler de o kadar güzel dualar temenniler yazmışsınız ki benim de gözlerim doldu. Çok teşekkür ederim, size de mutlu, uzun, sağlıklı yıllar dilerim❤️