Kızlar gerçekten diş sürecini çok zor geçirdik biz. Oğlumun çok ama çok fazla ağzı aktı, elleri bu yaşına kadar hep ağzındaydı bu dönemlerde. Bilirsiniz durduk yere huysuz olur, uyumaz, yemez.. Dün yemek yedirirken gördüm beklediğimiz son azı dişi de patlamış. Gözlerim doldu resmen. Bebeklikten çıkıyor, dişleri çıktı, artık herşeyi yiyebiliyor, koltukta uyuyakalıyor, konuşuyor.. Evde 3 kişi olduğumuzu yeni yeni anlıyorum. Ben kahve içebilir miyim biraz yoruldum diyorum tamam diyor🥹 Ne bileyim bunu da paylaşmak istedim. İyi ki var çocuklarımız❤️