Bsraa94 merhabalar bebek 1 2 aylıkken tazyikli sütü tolare edemiyor ama ayı büyüdükçe o da hızlı süte alışıyor. Bebeğim 5 10 günlükken ben farkettim bu durumu memeyi emiyor sonra birden ağlayarak memeyi bırakıyordu ve öksürüyordu boğulacak gibi. Mememi sıktırdığımda süt çok ileri fışkırıyordu. Sizin de böyleyse muhtemelen tazyikli sütten kaynaklıdır. Geriye iyice yaslanarak neredeyse yatar poziyisyonda emzirmebilirsiniz. Her emzirmeden önce elinizle fışkırır süt durasıya kadar sağım yapabilirsiniz. Bunlar her yerde yazan şeyler siz de görmüşsünüzdür muhakkak. Bende etki etmedi çünkü tazyiğe bağlı meme reddi başlamıştı memede 5 dk o da uykuluyken veya yeni uyandıpında ancak duruyordu. Sütümün azaldığını sağıma anladım. İlk başta buna pek ihtimal vermemiştim çünkğ sıktırdığımda sütüm fışkırıyordu. Ama sağımda o tazyikli süt gittikten sonra sütün çok az geldiğini gördüm. Sonra bir yandan meme reddiyle uğraşırken bir yandan süt arttırmak için gece gündüz süt sağmaya süt arttıcı şeyler kullanmaya başladım. Meme reddi bende 3 aya yakın sürdü ama şuan bebeğim 9 aylık ve çok şükür bebeğim hala emiyor. Siz de umutsuzluğa kapılmayın İnş halledersiniz yeter ki bu süreçte araya biberon vs sokmayın.