metehan2 canım bizde 3,5 aylığızok normal daha az emer daha az çiş yapar salya varsa bi de... Çok içine pturduysa git bi sağlık ocağına kilo kontrolü yaptır ama bence eskisi gibi olsun istiyoruz memede kalaacaak hep gibi ama büyüyor etraf ilgisini çekiyor bak sen söylüyorsun ne güzel kalmazlar emin ol. Olsa ağlar durduramazsın