Aslında şu mama iyidir diyemeyiz her mamanın etkisi bebeğe göre değişiyor. Kızımda ilk hafta sma kullandık gaz yapınca hipp e geçtik onunla devam ettik 6 ay. Sonra aptamil,bebelac, hipp çeşitli zamanlarda kullandık. birwz büyüyünce sma da gaz yapmadı hepsini kullandık. Şimdi 2 aylık oğlum var hipp ile başladık gaz ve kabız yaptı. Aptamil denedik o da tam tersi ishal yaptı her bezi kakalı ve sulu sulu oluyordu. En son sma comfort a geçtik ondan çok memnunuz biraz gazlı bi bebek o iyi geldi. Yani bebek bazında değerlendirmek lazım mamaları. Kızıma iyi gelenler oğluma gelmedi misal.