Ftm16 MuhendisAnne- aaa bizde de aynı sorun oldu comfort kullanıyoruz hala fakat optipro anne sütü alan bebekler için comfort ise sadece mama ile beslenen bebekler için diye biliyoruz ve gerçekten gazına çok iyi geldi 😒
MuhendisAnne- Ftm16 değilmiş o söylentiymiş direkt olarak firmadan bilgi aldım tek fark sindirim sıkıntısı çekenler için comfort diğeri de normal optipro protein aşısından zengin olan çeşidiymiş
Melikzclko kkkkkkk1 golden goat Hipp COMBİOTİC iykise mükemml anne sütüne n yakn gaz ve kabzlk yapmdı bzde
Ftm16 kkkkkkk1 3 gün sonra 5 aylığız ilk doğduğunda hipp aldırdılar küvözdeyken 10 gün sonrasında kendimizi acilde bulduk aşırı gaz ve kaka tıkamıştı sma optipro kullandık onunlada anlaşamadık bebelac gold ve aptamil kullandık hiç bir faydasını göremedik tabi bu süreçte doktorada gidiyoruz ne kullanabiliriz ne yapabiliriz diye aşırı gazlı ve kabızlık problemi vardı oğlumun sonuç olarak sma comfortta rahat ettik ve anne sütü ile beslenemeyen bebekler içinmiş optipro ise anne sütüyle beslenen fakat şunu da söylemeliyim ki bize doktorlar hiç bir şekilde mama ismi vermedi deneyerek öğreneceksiniz dedi her çocuk farklıymış inşAllah sizde kısa zamanda mamanızı bulur rahat edersiniz çok zor ve yıpratıcı bir süreç 😒
annesininkuzusuu1 Nehir__ce sma optipro kullandım doyuruculuğu kilo alımı vs güzel ama bizde bir süre sonra kabız yaptı iş fitil kullanımına doğru gidiyordu ondan geçtim ek gıdaya geçince gece olanını alıcam yalnızca uzun süre tok tutuyomuş
E_A kkkkkkk1 sma comfort her mamayı denedik şuan kızım 5,5 aylık hala onu kullanıyoruz. Kolik bi bebekti gaz problemini bu mamayla son buldu çok şükür
duuyqquu Mamitooo merhaba kızım 2 aylık kilo alımı sınırda. Doktorumuz anne sütüne takviye olarak önerdi mamayı. Combiotik mi kullanıyorsunuz yoksa organik mi? Bir de ne sıklıkla veriyorsunuz?
omerinannesi_2705 kkkkkkk1 sanırım bu gaz yapma konusu bebekten bebeğe değişiyor. Çünkü ben golden goat kullandım bebeğim yeni doğduğunda ve bize çok iyi geldi toparladı gaz yapmadı kabız yapmadı ama çoğu anne kabızdan ve gazdan yakınmış bu mamada . Sanırım 1,2 mama deneyip öğrenebilirsiniz bunu en iyi 🤩
[silindi] Oglu_m Merhaba, sabah mama verdikten sonra akşam dört beşe kadar bir daha mama vermiyor musunuz? 4 saate bir yazmışsınız aslında ama? Benim de bebeğim 7 aylık, mama ve ek gıda saatlerini tam oturtamadım henüz, o nedenle sormak istedim 😊
Ydhk85 Eyluluraz1 merhaba bende aptamil kullanmak istiyorum da kilo alımı nasıl? Şuan hipp kullanıyorum fakat kilo alımı çok yavas
Ftm16 MuhendisAnne- bilmiyordum bunu zaten optipro bize yaramadı kolik ve kabızlıktan ötürü comfort daha iyi geldi keşke kilo sıkıntısı olmasaydı
Ftmaozr kkkkkkk1 hipp COMBİOTİC Der geçerim tabiki bebekten bebeğe fark eder ama biz çok severek kullanıyoruz bebeğimde herhangi gaz vs yapmadı
pitircikk Ednrzdmr-38 damlasından da çok memnun olan var ben damlasını kullanmadım, ama diğer damlaları kullandım sab simplex maflor ve metsil bunlar işe yaramayınca doktorumuzdan şurup istedim ya nurse harveys colex ya da aguline kullanalım mı diyecektim ki o bize nurse harveys colex kullanın dedi. Kaka durumunu da söyledim bu şurup ona da iyi gelecektir biogaia ile birlikte devam edin dedi
Betulayd Evolvia kullanıyoruz hiç değişmedik bebeklerin tadından dolayı en zor kabul ettiği mamaymış besin değeri yüksek kilo alımı güzel olduğu için hiç bozmadım bebeğim sevdi
Busyldrm MuhendisAnne- bizim öyle bir sorunumuz olmadı fakat mutlaka diğer mamalara kıyasla aylık tartıda 100 200 gram oynatabilir çünkü lif içeriği yüksek bir mama lif demek bağırsak haraketinin artması tuvalet sıklığı sindirim hızı demek yani anlayacığınız normal bence sizin kilo alımı nasıl durdu ki aylıl kaç kilo alıyor bebiş kaç aylıksınız
Busyldrm MuhendisAnne- hadi ya aslında biraz daha alabilirmiş söylediğiniz gibi normalde bu mamayı kullandığınızda zaten 1 kilo şeklinde artış olmuyor muydu birden bire mi düştü kilo alımı