Nsu benim de 3 ay oldu sezaryan sonrası şişlik oluyo benim anca indi az kaldı cok şükür yag sarkma gibi bir şikayetim yok. korseyi doktorum 3. haftada cırtlı olanlardan takabilirsin demişti evet etkisi de oluyo ama ben uzun kullanamadım cok sıcaklıyorum ve bi süre sonra dikiş yerimde yine agrı olusuyo. egzersizlere baslayabilirsin ve yemene içmene dikkat edebilirsin ve tabiki bool su içmelisin