Kizlar aglamak istiyorum, incecik 52 kg bir kizdim ben, ilk dogumum normaldi ve tamamen eski halime dondum..ama bu ikinci cocuk sezeryan oldu ve bugun oglum iki aylik oldu, ama benim gobek 3 aylik hamileyim gibi duruyor..omur boyu boylemi kalicam simdi ben😒yazin nasil elbise giycem😪😪 doktor zamanla duzelir dedi ama artik umidim yok