ozgenaydemir benim oğlumda 2 ay 10 günlük 1 aydır çekiyoruz o sıkıntıyı doktorumuz sorun bulmadı eğer yaptığında sert değilse ama geç yapıyorsa bu kabızlık değil geciken kakadır dedi evet sorun oluyor ağlıyor vs ama müdahele etmeyin fitildi lavmandı vs. 10 güne kadar normal dedi
Bi ara mamasına zeytinyağı koyduk sonrada zeytinyağını direk içiyorum hergün yapıyor