ozgenaydemir merhaba bebeğiniz sadece anne sütü ile besleniyorsa 10gune kadar hatta bazı doktorlar 15 güne kadar normal diyor ,bizde 7gun yapmamıştı ,sıkıntı olusturmayacagini söylemişti doktorumuz sadece öneri olarak şunları yapqbilirsin canım bebisinin banyosunu yaptır rahatlama sağlıyor günde 3-4 defa C hareketi ile karnına hafif hafif masaj yap ,ayakları bisiklette pedal çevirir gibi yap ,sen bol bol kayısı incir armut tüket sütünden geçsin ,armut çok etkili oluyor bence ,belki çatlak olabilir makatinda sakin elinle sen bakmaya çalışma çok dikkatli bakiyor doktor çatlak varsa ilerlememesi için birde makatina azıcık zeytin yağ parmaginla surebilirsin biz bunları yaptık 7.gunde yapmıştı