Eeco evet zor bir süreç ama demek ki tamamen bir meme reddi yok ve birkaç ay sonra da olsa bebekler alısabiliyor 🤭 bu beni mutlu etti çok teşekkür ederim 🥰 ilk başlarda kendimi eksik hissediyordum sonrasında hiç olmazsa sütümü alıyor demeye başlamıştım 😅 emziren anneler bebeğin emerken göz kontağı kurmasını bebeğin hareketlerini vs. anlatırken ben de yaşar mıyım diye düşünüyor insan 🙈 insAllah sabrın sonu selamettir de birkaç ay bile olsa sonrasında benim bebeğim de alışır 🤲🏻🌹 bana umut olduğunuz için de ayrıca teşekkür ederim 😘😇