Kad34 bizim işlerimiz yaptı bes i bi ara isyerlerine zorunlu kilmislardi burda ne kadar aylık para yatirdigin önemli devlet getirisi çok yok herhalde ben şimdi baktım hesabıma benim maaş ne kadar fazla yatarsa o kadar fazla çekiyor 300 cektigide oluyor 200 cektigide o şekilde benim ödeme oluyor 2017 giris 2047 emeklilik 25 bin birikmis 4 bin TL devlet katkısı olmus bu şekilde