Kad34 Merhabalar sevgili anneler Bebeğim 1 yaşında. Doğar doğmaz bes yaptırmak istemiştim ama bir türlü elim değmedi. Çocuğuna bes yaptıran var mı ? Ne kadar kesiliyor? Avantajları neler? Hangi banka? Şimdiden teşekkürler
BuzluKahve Kad34 benim ve kızımın var. Oğluma da yapacağım. Farketmeden birikiyor. Altın ve döviz fonunda tutuyorum yarısını.
Bmom Kad34 halkbanktan yaptırdık biz faizsiz olan fondan hisse senedi döviz altın olarak tutuyoruz en az 200 TL yatırılıyor her ay
Begsah Kad34 hisse senedi ve altında bizim bes ayda 200 tl ama artıracağım birim birikimdir az cok demeden ne atsak kâr ilerde kendisi için kullanırız inşallah
GiybetReis Kad34 bes bana mantıksız geliyor. Tüm tutarı almak için yaşlanmayı beklemek saçma benım fikrim tabi bu. Onun yerine 10 senelik hesap açtık. Güzelde faiz veriyor 10 sene dokunulmuyor paraya her an istediğin tutarda yatırabiliyorsun.
Kad34 GiybetReis yaşlanmayı beklemeye gerek yok. İstediğin zaman iki ebeveynin imzasıyla besten çıkılabiliyor. Adı emeklilik diye geçiyor, ama yatırım hesabı gibi düşünün
aybikreis GiybetReis Aynı şey aslında. Bes birikimde de 3 5 10 yıl istediğiniz gibi seçenekler var ve ayrıca süreyi beklemeden çekiliyor katkı payı olmadan. Süre beklenip çekilince de katlı payı var yani faizi. Hiçbir değişeni yok amacı ve uygulaması aynı
Ezogelin_n Kad34 yok büyük kızıma 6 sene önce ben açtırdım küçük kızımada babası maas aldığı bankadan actirmis haberim olmadan devlet katkısi yüzde otuz
GiybetReis Kad34 aybikreis Evet bu süreç yaşlılık tamamlanmadan tüm katku payı alınamadığı için mantıksız geliyor bana. 10yıllık hesapların faizi daha iyi bese göre . Yani besi 10 sene sonra bozmaktansa 10 yıllık hesap açmak daha avantajlı oluyor
Denizzz88 Kad34 oğlumun var kayınpederim yaptırdı iş bankasından ama ne kadar veriyor aylık bilmiyorum sormadım
asiltonunmommysi Kad34 TL hesabınds tutmayacaksanız olabilir ama bence bes gereksiz en aşağı 200 300 tl kesiyordur. Gram çeyrek koyamıyorsanız altın hesabı açıp orda biriktirmek daha mantıklı
Kad34 asiltonunmommysi gram çeyrek atınca zor zamanda elimin altında olduğu için bozdurmak kolay oluyor. O şekilde istemediğimden bes hesabı açtırıp dolar ya da altın fonuna koymayı düşünüyorum
Duruuannesi Kad34 Anadolu hayat emeklilikten yaptık biz 220 kesiyordu ama şimdi 700 e çıkardık öyle kendisi yükselerek gider.
Yusaydef Kad34 iş Bankası 200₺ dolar olarak geçiyor hesabına istediğimiz anda çekebiliyoruz 18 yaşına kadar yaptırdık