Ben bebemi ağustosta doğurdum, 2. Bebeyi kesinlikle kışın doğurcam ayarlayıp çünkü hamilelik ağırlığı son aylar artı sıcaklar illallah etmiştim 😂 doktora al artık bunu diye yalvardığımı bilirim, almam sonuna kadar beklicez dönmesini demişti sonuç dönmedi sezeryan😂