[silindi] Bi_melek_annesi16 yumurta çatlatma iğnesi vurdurarak ikiz hamile kalındığını duymuştum birde hayıt otu içerekte ikiz hamile kalınabiliyormuş.ben hayıt otuyla hamile kaldım tek çocuğum oldu ikiz bende çok isterdim ama kolay hamile kalabilen biri değilim o yüzden böyle doğal bir yolla hamile kalabildiğime şükrediyorum şükür şimdi bir oğlum var🥰🙏✨
Blackcloud Valla sipariş alınmıyor biraz genetik ve nasip 😃fakat Ocak ayında doğsun dersen Nisan Mayıs gibi gebe kalman lazım tabi nasip olurda zamanında doğarsa.
Tubasahra baykuskiz_ Benim kızım ocakta doğcaktı 21 kasim da doğdu.Oğlum subatta doğcaktı 22 aralikta doğdu. Bi_melek_annesi16
Birdunyabircennetannesi Bi_melek_annesi16 Siparişiniz alınmıştır 😅 Yani ikiz olması için genetik durumu olması gerekiyor sanırım Nisan veya Mayıs gibi hamile kalırsanız da o aylarda doğum yapmış olursunuz. Ama merak ettiğim şey neden yani bu aylar 🤷 Bu arada bende hamile kaldım temmuzda dogacakti mesela erken doğum yaptım bilemezsin🤷
Bi_melek_annesi16 Birdunyabircennetannesi neden çünkü ay sonu çocukları olmasını istemiyorum 2 evladım var Allaha şükür ikiside ay sonu biri ekim biri kasım okul yönünden faln kötü o yuzden ay başı doğsun istiyorum artık tabiki allahın işi karışılmaz fikrim bu benm
Gryffindor Ben yumurta büyütme tedavisi ile hamile kaldım doktorum bu şekilde ikiz olma ihtimali biraz daha yüksek hazırlıklı ol demişti 😃