basakhanim34 belinayinannesii anksiyete hastasıyım emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum. Psikoterapi çok pahalı gücüm yetmiyor. Evde kaldıkça daha da kötüleşiyorum. Bebeğinizi sımsıkı giydirip bol bol dışarı çıkın bence. Evde kaldığım dönemlerde çok daha kötüleşiyorum
belinayinannesii basakhanim34 anksiyete bende de var ama devlette psikologlar var yani psikiyatriye gidip psikologa yonlendirebilirsiniz illa özel olması gerekmiyor. ayrıca il ya da ilçe sağlık müdürlüklerinde de ucretsiz psikologlar var bilginiz olsun
birsenaltnts belinayinannesii basakhanim34 sizin belirtilerininiz nelerdi acaba kafayı yemek uzeriyim anksiyete mi yaşıyorum bipolar miyim diye
tuugbaaa Resmen sürünüyorum 21 aylik ve 14 yasinda oğlum var çok üzülüyorum onlara benim gibi anneleri olduğu icin
basakhanim34 birsenaltnts hastalık korkusu karşıdan karşıya geçememe kapalı alana girememe yürüyen merdivene binememe vs çok sıkıntım vardı. Emzirmem bittiği anda ilaca başladım. İlaç çok iyi geldi Allah’a şükür.
belinayinannesii birsenaltnts bipolar öyle bir belirtiyle olacak bişey değil. korkmayın sizinki daha çok anksiyete ve panik atak tarzi gibi duruyor . Ama en iyisini tabi ki de doktor bilir
belinayinannesii Serenity1 ben emziriyorum hala şu an kızım 21 aylık . 3 aylikten beri misol 50 mg içiyorum ve bir şey olmadı çok şükür. depresyon ve takıntı ilacı zaten. çok iyi geliyor hamdolsun