ipekli Birberenannesi yoğurtla süt arası bir durumda yani maya tam olmamış oluyor inek sütü ilk 1 yıl verilmiyor ya ben olsam yedirmezdim sizin kararınız
Birberenannesi ipekli süt kesinlikle vermem zaten de şuan süt durumunda yani yoğurt olmamış mı oluyo? O zaman vermiyim tabiki süt vermicem kesinlikle çünkğ
ipekli rua_da_senhora_das_verdades doktor özellikle şişe süt dedi çünkü açık süt içerisinde ne var bilinmiyor denetimsiz. Bir şey olsa hesap merci yok.
Olimbonii Birberenannesi Ben bimin günlük sütünden yaptim ama mayasini hazir kullanmadim maya almistim komsudan oyle mayalamistim cok guzel tutmustu sanirim sizinki ikiside hazır oldugu icin maya tutmamis bence yani mayada sorun var
35lavanta Birberenannesi Hazır olmasıyla alakalı olduğunu sanmıyorum çünkü ben heo myle yapıyorum 2 kere kendş yaltığım mayayı devam ettiriyorum sonra yine hazır yoğurt ve sütle yapıyorum çoook nadir yani 15 kere mayaaladıysam 2 kere uzama oldu ondada biraz sıcakken mayaladım diye olmuştu
Birberenannesi 35lavanta benim de sıcaktı heralde parmağımla baktım dereceyle de değil ondan oldu sanırım. Teşekkürler
35lavanta Birberenannesi Ben hep parmağımla bakıyorum 7 ye kadar sayıyorum 7de parmak yandıysa ısı tamam ama 5te yanmaya başladıysa azcık daha soğumalı 😂
Olimbonii Birberenannesi tutmadiysa vermeyin bence yani sorun mayada bence eger ev yogurdundan bi maya olsaydi tutardı yogurdunuz
gocebebirbayan Birberenannesi hazır süt ve hazır yoğurt ile mayaladıktan sonra , al hazır yoğurt yedir direk zaten anlamı ne ki kendine eziyet ediyorsun boş yere. İkisi de hazır neticede. Sütte süt tozu var, hazır olanda. Bence sütçüden alın sütü.
Yasolinne gocebebirbayan Abla ne alaka? Süt tozu nereden çıktı? Hazır yoğurtla ne ilgisi var? Pastörize süt ne demek biliyor muyuz?
bsraoyku Birberenannesi safir yoğurta mayalayın ben onunla mayalamıştım bide mayayı az koyun mayalayıncada içine bez koyun suyunu çeksin ben böyle yapıyorum güzel oluyor
35lavanta Birberenannesi küçük parmağını sok başla saymaya 7de parmağın biraz yanıyosa ısı tam karar vallaha çok kolay ben hep böyle yapıyorum taş gibi oluyor yoğurtlarım 🤤
Nursena0606 Birberenannesi parmağınızı 7 saniye yakmayacak kadar olmalı. Yani 40-45 derece sanirim. Fazla sıcak ya da ılık olmayacak.