Erbasozgee tesadüf ismimiz de aynıymış gayet masum ve doğal bir soru sordum ve sorduguma pişman oldum çoğu yazan da ayni şeylere maruz kalmıştır eminim kendisi yapmasa bile yapılan ortamda bulunmuştur ses cikartilmayan saygıdan susulan durumlar var herkes kendisine Göre yorum yapıyor karşı tarafın şartlarını düşünen yok söyleyebileceğim bir şey de kalmadi