Nicole öldüğünde (ki hepimiz ölücez)arafta kalır sağ taraftan bir ismini diğer taraftan ise diğer ismini seslenirlermiş ve nereye gideceğine şaşırıp bilemeyip arafta kalırmış diye biliyorum ben ve dikkat edilmesi lazım bence bütün tanıklarım 2isim koyanlara uyarırım bu konuda 🤷♀️