Wish Merhabalar; Arkadaşımın kız bebeği olacak isim arıyoruz... Aklınıza gelen ya da kendi kızlarınızın isimlerinden önerebileceklerinizi yazar mısınız? Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️
nazo58 Wish merhabalar.. İkra ya da gökçe.. Biz ikisi arasında kalmistik kızımda.. İkra galip geldi :-)
aylin3834 Gari_de_Gari benim kızımın adıda Alin Ebrar 😍💕 ama çoğunlukla Ebrar kullanılıyor Alin milletin ağzına zor geliyor söylemiyorlar 😕