atahanbebek canım benim bebeğim de 3 aylıkken olmuştu o sargıyı 24 saat sonra açın demişlerdi açarken yapışmıştı suyla her ne kadar ıslatsakta yapışkanlık gitmedi kanadı dr normal demişti bize kendi kendine iyi oldu şükür endişe etme ama götürdüğün iyi olmuş yine de bezine de sürekli kremler sürerdik antibiyotikli krem vermişti ondan sürerdik yine yapışırdı ama bezinde hiç kanama olmamıştı