Bizde geçen hafta sünnet yaptırdık kremi çok bol sürdüm her seferinde hiç yapışma olmadı doktor öyle dedi çünkü bol bol sürceksinki yapışmasın dedi dikişi attı bile dün geçti bitti şimdide kantoron yağı sürüyorum her bezde😌 üzülme bir daha dikkatli ol canım durdumu şimdi kanaması yavrucağın?